Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł artykułu (Znaleziono: 523 artykuły)
Autorzy
Strony
Czynności
Promocja rodziny w nauczaniu Benedykta XVI
Studia nad Rodziną, 2012, Tom 16 , Numer 1-2 (30-31)
Andrzej Proniewski
s. 13-32
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Proniewski, Promocja rodziny w nauczaniu Benedykta XVI, Studia nad Rodziną, 2012, 16, 1-2 (30-31), s. 13-32
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{365114, author = "Andrzej Proniewski", title = "Promocja rodziny w nauczaniu Benedykta XVI", year = 2012, volume = 16, number = 1-2 (30-31), journal = Studia nad Rodziną, pages = s. 13-32, }
Sport jako element strategii promocji miasta
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012, Tom 13 , Numer 10
Stefan Bosiacki
Joanna Śniadek
s. 13-23
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stefan Bosiacki, Joanna Śniadek, Sport jako element strategii promocji miasta, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012, 13, 10, s. 13-23
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{402071, author = "Stefan Bosiacki, Joanna Śniadek", title = "Sport jako element strategii promocji miasta", year = 2012, volume = 13, number = 10, journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 13-23, }
Text and images in promotional materials - what type of information is important for customers?
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 , Numer 5 (46)
Aneta Disterheft
s. 17-23
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Disterheft, Text and images in promotional materials - what type of information is important for customers?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 17-23
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585150, author = "Aneta Disterheft", title = "Text and images in promotional materials - what type of information is important for customers?", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 17-23, }
Promocja energetyki jądrowej w województwie zachodniopomorskim
Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 , Numer 75
Wojciech Drożdż
s. 23-33
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Drożdż, Promocja energetyki jądrowej w województwie zachodniopomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 23-33
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493964, author = "Wojciech Drożdż", title = "Promocja energetyki jądrowej w województwie zachodniopomorskim", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 23-33, }
Promocja jako element komunikacji JTS z otoczeniem
Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, 2012, Tom 1
Paweł Dziekański
s. 27-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Dziekański, Promocja jako element komunikacji JTS z otoczeniem, Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, 2012, 1, , s. 27-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{439903, author = "Paweł Dziekański", title = "Promocja jako element komunikacji JTS z otoczeniem", year = 2012, volume = 1, number = , journal = Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, pages = s. 27-52, }
Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji
Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013 , Numer 2 (6)
Magdalena Gawrońska
s. 30-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Gawrońska, Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2013, , 2 (6), s. 30-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{424066, author = "Magdalena Gawrońska", title = "Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji", year = 2013, volume = , number = 2 (6), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 30-35, }
Promocja książki na łamach "Tęczy" (1927-1939)
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum, 2007, Tom 14
Evelina Kristanova
s. 45-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Evelina Kristanova, Promocja książki na łamach "Tęczy" (1927-1939) , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum, 2007, 14, , s. 45-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{21266, author = "Evelina Kristanova", title = "Promocja książki na łamach "Tęczy" (1927-1939) ", year = 2007, volume = 14, number = , journal = Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum, pages = s. 45-52, }
Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, Tom 20
Wiesława Kuźniar
s. 111-120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesława Kuźniar, Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 111-120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508096, author = "Wiesława Kuźniar", title = "Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego)", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 111-120, }
Działalność polskich artystów tworzących kulturę hip-hop jako narzędzie promowania miast i metropolii polskich
Przestrzeń Społeczna (Social Space), 2012, Tom 2 , Numer 2 (4)
Justyna Krasowska
s. 112-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Krasowska, Działalność polskich artystów tworzących kulturę hip-hop jako narzędzie promowania miast i metropolii polskich, Przestrzeń Społeczna (Social Space), 2012, 2, 2 (4), s. 112-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416718, author = "Justyna Krasowska", title = "Działalność polskich artystów tworzących kulturę hip-hop jako narzędzie promowania miast i metropolii polskich", year = 2012, volume = 2, number = 2 (4), journal = Przestrzeń Społeczna (Social Space), pages = s. 112-131, }
Skuteczność działań marketingowych wykorzystujących seksualizację wizerunku dziewczynek w promowaniu produktów dla dzieci
Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2017, Tom 16 , Numer 3
Aleksandra Jasielska
Renata Maksymiuk
s. 119-138
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Jasielska, Renata Maksymiuk, Skuteczność działań marketingowych wykorzystujących seksualizację wizerunku dziewczynek w promowaniu produktów dla dzieci, Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2017, 16, 3, s. 119-138
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{607720, author = "Aleksandra Jasielska, Renata Maksymiuk", title = "Skuteczność działań marketingowych wykorzystujących seksualizację wizerunku dziewczynek w promowaniu produktów dla dzieci", year = 2017, volume = 16, number = 3, journal = Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, pages = s. 119-138, }
Narzędzia promocji w handlu internetowym
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012, Tom 13 , Numer 2
Paweł Morawski
s. 131-162
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Morawski, Narzędzia promocji w handlu internetowym , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012, 13, 2, s. 131-162
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{401725, author = "Paweł Morawski", title = "Narzędzia promocji w handlu internetowym ", year = 2012, volume = 13, number = 2, journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 131-162, }
Promocja książki "Tychy. Bibliografia 1992-1996"
Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy, 2010, Tom 1 , Numer 1
Marta Kunicka
s. 136
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Kunicka, Promocja książki "Tychy. Bibliografia 1992-1996" , Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy, 2010, 1, 1, s. 136
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{326770, author = "Marta Kunicka", title = "Promocja książki "Tychy. Bibliografia 1992-1996" ", year = 2010, volume = 1, number = 1, journal = Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy, pages = s. 136, }
Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, Tom 30
Mirosław Zalech
s. 141-153
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Zalech, Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 141-153
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511728, author = "Mirosław Zalech", title = "Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 141-153, }
Promocja turystyki aktywnej na przykładzie gminy Mstów
Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2011, Tom 25
Izabella Sowier-Kasprzyk
s. 141-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabella Sowier-Kasprzyk, Promocja turystyki aktywnej na przykładzie gminy Mstów , Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2011, 25, , s. 141-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{203843, author = "Izabella Sowier-Kasprzyk", title = "Promocja turystyki aktywnej na przykładzie gminy Mstów ", year = 2011, volume = 25, number = , journal = Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, pages = s. 141-154, }
Promocja książki adwokata Władysława Siła-Nowickiego
Palestra, 2002, Tom 46 , Numer 9-10(537-538)
Karolina Stremska
s. 145-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Stremska, Promocja książki adwokata Władysława Siła-Nowickiego, Palestra, 2002, 46, 9-10(537-538), s. 145-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{540683, author = "Karolina Stremska", title = "Promocja książki adwokata Władysława Siła-Nowickiego", year = 2002, volume = 46, number = 9-10(537-538), journal = Palestra, pages = s. 145-148, }
Promocja książki poświęconej Profesorowi Zdzisławowi Liberze.
Rocznik Towarzystwa Literackiego imienia Adama Mickiewicza, 2003, Tom 38
s. 149-152
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Promocja książki poświęconej Profesorowi Zdzisławowi Liberze., Rocznik Towarzystwa Literackiego imienia Adama Mickiewicza, 2003, 38, , s. 149-152
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{98030, author = "", title = "Promocja książki poświęconej Profesorowi Zdzisławowi Liberze.", year = 2003, volume = 38, number = , journal = Rocznik Towarzystwa Literackiego imienia Adama Mickiewicza, pages = s. 149-152, }
Promocja zbiorów Biblioteki Teologicznej w Katowicach
Fides: Biuletyn Bibliotek Kościelnych, 2010, Tom 1-2 (30-31)
Bogumiła Warząchowska
s. 150-168
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogumiła Warząchowska, Promocja zbiorów Biblioteki Teologicznej w Katowicach, Fides: Biuletyn Bibliotek Kościelnych, 2010, 1-2 (30-31), , s. 150-168
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{416771, author = "Bogumiła Warząchowska", title = "Promocja zbiorów Biblioteki Teologicznej w Katowicach", year = 2010, volume = 1-2 (30-31), number = , journal = Fides: Biuletyn Bibliotek Kościelnych, pages = s. 150-168, }
Geoinformation as a form of promotion of scientific research
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 , Numer 5(6)
Tomasz Nałęcz
s. 159-168
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Nałęcz, Geoinformation as a form of promotion of scientific research, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 159-168
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417888, author = "Tomasz Nałęcz", title = "Geoinformation as a form of promotion of scientific research", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 159-168, }
Promocja powiatu szydłowieckiego przez produkt turystyczny – wydarzenie
Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 , Numer 86
Magdalena Nowacka
s. 161-172
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Nowacka, Promocja powiatu szydłowieckiego przez produkt turystyczny – wydarzenie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, , 86, s. 161-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{504254, author = "Magdalena Nowacka", title = "Promocja powiatu szydłowieckiego przez produkt turystyczny – wydarzenie", year = 2012, volume = , number = 86, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 161-172, }
Rekomendacja jako bezinwestycyjny instrument promocji
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2004, Tom 5 , Numer 1
Muzahim Al-Noorachi
s. 167-174
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Muzahim Al-Noorachi, Rekomendacja jako bezinwestycyjny instrument promocji, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2004, 5, 1, s. 167-174
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{405993, author = "Muzahim Al-Noorachi", title = "Rekomendacja jako bezinwestycyjny instrument promocji", year = 2004, volume = 5, number = 1, journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 167-174, }
Promocja albumu Michała Jagiełły i Krzysztofa Wojnarowskiego
Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy, 2013 , Numer 3
Marta Kunicka
s. 188
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Kunicka, Promocja albumu Michała Jagiełły i Krzysztofa Wojnarowskiego, Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy, 2013, , 3, s. 188
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{368905, author = "Marta Kunicka", title = "Promocja albumu Michała Jagiełły i Krzysztofa Wojnarowskiego", year = 2013, volume = , number = 3, journal = Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy, pages = s. 188, }
Rola sportu w promocji miast
Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 , Numer 79
Anna Rogala
s. 217-227
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Rogala, Rola sportu w promocji miast, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 79, s. 217-227
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494689, author = "Anna Rogala", title = "Rola sportu w promocji miast", year = 2011, volume = , number = 79, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 217-227, }
Spotkanie promocyjne tomu I. "Rocznika Lubelskiego Towarzystwa Genealogicznego", Lublin 29 listopada 2009 r.
Rocznik Lubelskiego Towarzystwa Genealogicznego, 2010, Tom 2
Dominik Szulc
s. 225-231
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominik Szulc, Spotkanie promocyjne tomu I. "Rocznika Lubelskiego Towarzystwa Genealogicznego", Lublin 29 listopada 2009 r., Rocznik Lubelskiego Towarzystwa Genealogicznego, 2010, 2, , s. 225-231
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{376779, author = "Dominik Szulc", title = "Spotkanie promocyjne tomu I. "Rocznika Lubelskiego Towarzystwa Genealogicznego", Lublin 29 listopada 2009 r.", year = 2010, volume = 2, number = , journal = Rocznik Lubelskiego Towarzystwa Genealogicznego, pages = s. 225-231, }
Role of local government in promotion of sustainable building
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014, Tom 15 , Numer 10 (2)
Marcin Sitek
s. 249-260
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Sitek, Role of local government in promotion of sustainable building, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014, 15, 10 (2), s. 249-260
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{409146, author = "Marcin Sitek", title = "Role of local government in promotion of sustainable building", year = 2014, volume = 15, number = 10 (2), journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 249-260, }
Finansowanie działalności podmiotów zaangażowanych w promocję i kreowanie wizerunku Polski w kraju i za granicą
International Journal of Management and Economics, 2008, Tom 24
Joanna Kizielewicz
s. 251-273
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kizielewicz, Finansowanie działalności podmiotów zaangażowanych w promocję i kreowanie wizerunku Polski w kraju i za granicą , International Journal of Management and Economics, 2008, 24, , s. 251-273
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{80155, author = "Joanna Kizielewicz", title = "Finansowanie działalności podmiotów zaangażowanych w promocję i kreowanie wizerunku Polski w kraju i za granicą ", year = 2008, volume = 24, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 251-273, }
Promocja produktów ekologicznych na przykładzie przetwórni ekologicznych
Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2008, Tom 1
Ewa Koreleska
s. 251-256
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Koreleska, Promocja produktów ekologicznych na przykładzie przetwórni ekologicznych, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2008, 1, , s. 251-256
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505604, author = "Ewa Koreleska", title = "Promocja produktów ekologicznych na przykładzie przetwórni ekologicznych", year = 2008, volume = 1, number = , journal = Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, pages = s. 251-256, }
Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, Tom 35
Agnieszka Smalec
s. 253-266
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 253-266
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512712, author = "Agnieszka Smalec", title = "Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 253-266, }
"Promotor sprawiedliwości i jego udział w sprawach małżeńskich", Jerzy Grzywacz, Lublin 1974 : [recenzja]
Prawo Kanoniczne : kwartalnik prawno-historyczny, 1978, Tom 21 , Numer 1-2
Marian Stasiak
Jerzy Grzywacz (aut. dzieła rec.)
s. 254-258
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marian Stasiak, "Promotor sprawiedliwości i jego udział w sprawach małżeńskich", Jerzy Grzywacz, Lublin 1974 : [recenzja], Prawo Kanoniczne : kwartalnik prawno-historyczny, 1978, 21, 1-2, s. 254-258
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{385296, author = "Marian Stasiak", title = ""Promotor sprawiedliwości i jego udział w sprawach małżeńskich", Jerzy Grzywacz, Lublin 1974 : [recenzja]", year = 1978, volume = 21, number = 1-2, journal = Prawo Kanoniczne : kwartalnik prawno-historyczny, pages = s. 254-258, }
Instrumenty promocji w sprzedaży bezpośredniej
Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 , Numer 74
Małgorzata Gotowska
Anna Jakubczak
s. 279-289
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Gotowska, Anna Jakubczak, Instrumenty promocji w sprzedaży bezpośredniej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 279-289
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493860, author = "Małgorzata Gotowska, Anna Jakubczak", title = "Instrumenty promocji w sprzedaży bezpośredniej", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 279-289, }
Promocja najlepszych praktyk w zakresie raportów rocznych
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008, Tom 9
Monika Marcinkowska
s. 303-315
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Marcinkowska, Promocja najlepszych praktyk w zakresie raportów rocznych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008, 9, , s. 303-315
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499273, author = "Monika Marcinkowska", title = " Promocja najlepszych praktyk w zakresie raportów rocznych", year = 2008, volume = 9, number = , journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 303-315, }
Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji naukowej
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 , Numer 1(2)
Kamila Kaczyńska
s. 319-331
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Kaczyńska, Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji naukowej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 1(2), s. 319-331
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417193, author = "Kamila Kaczyńska", title = "Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji naukowej", year = 2012, volume = , number = 1(2), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 319-331, }
Modern library and the promotion of a scientific institution
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 , Numer 2(3)
Kamila Kaczyńska
s. 321-333
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Kaczyńska, Modern library and the promotion of a scientific institution, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 321-333
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417452, author = "Kamila Kaczyńska", title = "Modern library and the promotion of a scientific institution", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 321-333, }
Uroczyste promocje magisterskie na Uniwersytecie Królewieckim w pierwszej połowie XVII wieku
Komunikaty Mazursko-Warmińskie, 2000 , Numer 3
Danuta Bogdan
s. 321-344
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Danuta Bogdan, Uroczyste promocje magisterskie na Uniwersytecie Królewieckim w pierwszej połowie XVII wieku , Komunikaty Mazursko-Warmińskie, 2000, , 3, s. 321-344
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{187445, author = "Danuta Bogdan", title = "Uroczyste promocje magisterskie na Uniwersytecie Królewieckim w pierwszej połowie XVII wieku ", year = 2000, volume = , number = 3, journal = Komunikaty Mazursko-Warmińskie, pages = s. 321-344, }
Geoinformacja formą promocji badań naukowych
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 , Numer 3(4)
Tomasz Nałęcz
s. 353-362
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Nałęcz, Geoinformacja formą promocji badań naukowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 353-362
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417479, author = "Tomasz Nałęcz", title = "Geoinformacja formą promocji badań naukowych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 353-362, }
Wykorzystanie modeli Customer Satisfaction Index oraz Net Promoter Score w ocenie satysfakcji przedsiębiorców mikro z usług bankowych
Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 , Numer 80
Marcin Idzik
s. 354-365
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Idzik, Wykorzystanie modeli Customer Satisfaction Index oraz Net Promoter Score w ocenie satysfakcji przedsiębiorców mikro z usług bankowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 80, s. 354-365
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495361, author = "Marcin Idzik", title = "Wykorzystanie modeli Customer Satisfaction Index oraz Net Promoter Score w ocenie satysfakcji przedsiębiorców mikro z usług bankowych", year = 2011, volume = , number = 80, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 354-365, }
Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń
Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 , Numer 54
Maciej Schulz
s. 367-375
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Schulz, Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 367-375
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501509, author = "Maciej Schulz", title = "Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 367-375, }
Przesłanki promocji miast i regionów
Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 , Numer 56
Andrzej Raszkowski
s. 377-387
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Raszkowski, Przesłanki promocji miast i regionów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 377-387
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494227, author = "Andrzej Raszkowski", title = "Przesłanki promocji miast i regionów", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 377-387, }
Czynniki sukcesu strategii promocji miasta
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, Tom 23
Andrzej Raszkowski
s. 385-398
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Raszkowski, Czynniki sukcesu strategii promocji miasta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 385-398
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509426, author = "Andrzej Raszkowski", title = "Czynniki sukcesu strategii promocji miasta", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 385-398, }
Promocja bezpieczeństwa ekologicznego w Gminie Warszawa-Bielany
Studia Ecologiae et Bioethicae, 2003, Tom 1
Iwona Grunt-Mejer
s. 387-402
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Grunt-Mejer, Promocja bezpieczeństwa ekologicznego w Gminie Warszawa-Bielany, Studia Ecologiae et Bioethicae, 2003, 1, , s. 387-402
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{379833, author = "Iwona Grunt-Mejer", title = "Promocja bezpieczeństwa ekologicznego w Gminie Warszawa-Bielany", year = 2003, volume = 1, number = , journal = Studia Ecologiae et Bioethicae, pages = s. 387-402, }
Social media as a promotion tool of polish universities
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, Tom 30
Anna Scheibe
s. 393-403
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Scheibe, Social media as a promotion tool of polish universities, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 393-403
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511750, author = "Anna Scheibe", title = "Social media as a promotion tool of polish universities", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 393-403, }
Wydarzenia sportowe jako element promocji miast
Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 , Numer 56
Mirosław Zalech
s. 413-422
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Zalech, Wydarzenia sportowe jako element promocji miast , Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 413-422
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494235, author = "Mirosław Zalech", title = "Wydarzenia sportowe jako element promocji miast ", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 413-422, }
Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 , Numer 3(4)
Bogumiła Marczyńska
s. 467-470
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogumiła Marczyńska, Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 3(4), s. 467-470
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417486, author = "Bogumiła Marczyńska", title = "Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych", year = 2012, volume = , number = 3(4), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 467-470, }
Instrumenty promocji regionów - ujęcie marketingowe
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014, Tom 15 , Numer 8 (1)
Anna J. Parzonko
Agnieszka Werenowska
s. 473-483
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Werenowska, Anna J. Parzonko, Instrumenty promocji regionów - ujęcie marketingowe, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014, 15, 8 (1), s. 473-483
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{409190, author = "Agnieszka Werenowska, Anna J. Parzonko", title = "Instrumenty promocji regionów - ujęcie marketingowe", year = 2014, volume = 15, number = 8 (1), journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 473-483, }
Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe
Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 , Numer 75
Jarosław Kowalski
s. 473-488
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Kowalski, Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 473-488
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494154, author = "Jarosław Kowalski", title = "Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 473-488, }
Środowisko naturalne oraz inne atrakcje turystyczne w działalności promocyjno-informacyjnej prowadzonej przez administrację samorządową w rejonie Bartoszyc
Studia Ecologiae et Bioethicae, 2007, Tom 5
Edward Grott
s. 481-488
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edward Grott, Środowisko naturalne oraz inne atrakcje turystyczne w działalności promocyjno-informacyjnej prowadzonej przez administrację samorządową w rejonie Bartoszyc, Studia Ecologiae et Bioethicae, 2007, 5, , s. 481-488
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{380134, author = "Edward Grott", title = "Środowisko naturalne oraz inne atrakcje turystyczne w działalności promocyjno-informacyjnej prowadzonej przez administrację samorządową w rejonie Bartoszyc", year = 2007, volume = 5, number = , journal = Studia Ecologiae et Bioethicae, pages = s. 481-488, }
Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa
Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 , Numer 42
Zygmunt Waśkowski
s. 482-489
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 482-489
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493576, author = "Zygmunt Waśkowski", title = "Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 482-489, }
Wpływ działalności promocyjno-informacyjnej administracji państwowej i samorządowej na rozwój regionu na podstawie badań przeprowadzonych w gminie Orzysz
Studia Ecologiae et Bioethicae, 2008, Tom 6
Edward Grott
s. 499-505
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edward Grott, Wpływ działalności promocyjno-informacyjnej administracji państwowej i samorządowej na rozwój regionu na podstawie badań przeprowadzonych w gminie Orzysz, Studia Ecologiae et Bioethicae, 2008, 6, , s. 499-505
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{369111, author = "Edward Grott", title = "Wpływ działalności promocyjno-informacyjnej administracji państwowej i samorządowej na rozwój regionu na podstawie badań przeprowadzonych w gminie Orzysz", year = 2008, volume = 6, number = , journal = Studia Ecologiae et Bioethicae, pages = s. 499-505, }
Wpływ działalności promocyjno-informacyjnej administracji państwowej i samorządowej na rozwój regionu na podstawie badań przeprowadzonych w Ełku
Studia Ecologiae et Bioethicae, 2007, Tom 5
Edward Grott
s. 509-517
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edward Grott, Wpływ działalności promocyjno-informacyjnej administracji państwowej i samorządowej na rozwój regionu na podstawie badań przeprowadzonych w Ełku, Studia Ecologiae et Bioethicae, 2007, 5, , s. 509-517
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{380136, author = "Edward Grott", title = "Wpływ działalności promocyjno-informacyjnej administracji państwowej i samorządowej na rozwój regionu na podstawie badań przeprowadzonych w Ełku", year = 2007, volume = 5, number = , journal = Studia Ecologiae et Bioethicae, pages = s. 509-517, }
Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań
Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 , Numer 42
Andrzej Kowalkowski
s. 539-547
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Kowalkowski, Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 539-547
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493604, author = "Andrzej Kowalkowski", title = "Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 539-547, }
Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina
Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 , Numer 75
Magdalena Rzemieniak
Monika Wawer
s. 553-567
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer, Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 553-567
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494167, author = "Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer", title = "Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 553-567, }
←
1
2
3
4
5
6
7
→