Tytuł artykułu   (Znaleziono: 523 artykuły) Autorzy Strony Czynności
Promocja rodziny w nauczaniu Benedykta XVI Andrzej Proniewski s. 13-32
Sport jako element strategii promocji miasta Stefan Bosiacki Joanna Śniadek s. 13-23
    Zacytuj
  • Udostępnij
Text and images in promotional materials - what type of information is important for customers? Aneta Disterheft s. 17-23
Promocja energetyki jądrowej w województwie zachodniopomorskim Wojciech Drożdż s. 23-33
Promocja jako element komunikacji JTS z otoczeniem Paweł Dziekański s. 27-52
Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji Magdalena Gawrońska s. 30-35
Promocja książki na łamach "Tęczy" (1927-1939) Evelina Kristanova s. 45-52
Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego) Wiesława Kuźniar s. 111-120
Działalność polskich artystów tworzących kulturę hip-hop jako narzędzie promowania miast i metropolii polskich Justyna Krasowska s. 112-131
Skuteczność działań marketingowych wykorzystujących seksualizację wizerunku dziewczynek w promowaniu produktów dla dzieci Aleksandra Jasielska Renata Maksymiuk s. 119-138
Narzędzia promocji w handlu internetowym Paweł Morawski s. 131-162
    Zacytuj
  • Udostępnij
Promocja książki "Tychy. Bibliografia 1992-1996" Marta Kunicka s. 136
Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej Mirosław Zalech s. 141-153
Promocja turystyki aktywnej na przykładzie gminy Mstów Izabella Sowier-Kasprzyk s. 141-154
Promocja książki adwokata Władysława Siła-Nowickiego Karolina Stremska s. 145-148
Promocja książki poświęconej Profesorowi Zdzisławowi Liberze. s. 149-152
Promocja zbiorów Biblioteki Teologicznej w Katowicach Bogumiła Warząchowska s. 150-168
Geoinformation as a form of promotion of scientific research Tomasz Nałęcz s. 159-168
Promocja powiatu szydłowieckiego przez produkt turystyczny – wydarzenie Magdalena Nowacka s. 161-172
Rekomendacja jako bezinwestycyjny instrument promocji Muzahim Al-Noorachi s. 167-174
    Zacytuj
  • Udostępnij
Promocja albumu Michała Jagiełły i Krzysztofa Wojnarowskiego Marta Kunicka s. 188
Rola sportu w promocji miast Anna Rogala s. 217-227
Spotkanie promocyjne tomu I. "Rocznika Lubelskiego Towarzystwa Genealogicznego", Lublin 29 listopada 2009 r. Dominik Szulc s. 225-231
Role of local government in promotion of sustainable building Marcin Sitek s. 249-260
    Zacytuj
  • Udostępnij
Finansowanie działalności podmiotów zaangażowanych w promocję i kreowanie wizerunku Polski w kraju i za granicą Joanna Kizielewicz s. 251-273
Promocja produktów ekologicznych na przykładzie przetwórni ekologicznych Ewa Koreleska s. 251-256
Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych Agnieszka Smalec s. 253-266
"Promotor sprawiedliwości i jego udział w sprawach małżeńskich", Jerzy Grzywacz, Lublin 1974 : [recenzja] Marian Stasiak Jerzy Grzywacz (aut. dzieła rec.) s. 254-258
Instrumenty promocji w sprzedaży bezpośredniej Małgorzata Gotowska Anna Jakubczak s. 279-289
Promocja najlepszych praktyk w zakresie raportów rocznych Monika Marcinkowska s. 303-315
Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji naukowej Kamila Kaczyńska s. 319-331
Modern library and the promotion of a scientific institution Kamila Kaczyńska s. 321-333
Uroczyste promocje magisterskie na Uniwersytecie Królewieckim w pierwszej połowie XVII wieku Danuta Bogdan s. 321-344
Geoinformacja formą promocji badań naukowych Tomasz Nałęcz s. 353-362
Wykorzystanie modeli Customer Satisfaction Index oraz Net Promoter Score w ocenie satysfakcji przedsiębiorców mikro z usług bankowych Marcin Idzik s. 354-365
Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń Maciej Schulz s. 367-375
Przesłanki promocji miast i regionów Andrzej Raszkowski s. 377-387
Czynniki sukcesu strategii promocji miasta Andrzej Raszkowski s. 385-398
Promocja bezpieczeństwa ekologicznego w Gminie Warszawa-Bielany Iwona Grunt-Mejer s. 387-402
Social media as a promotion tool of polish universities Anna Scheibe s. 393-403
Wydarzenia sportowe jako element promocji miast Mirosław Zalech s. 413-422
Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych Bogumiła Marczyńska s. 467-470
Instrumenty promocji regionów - ujęcie marketingowe Anna J. Parzonko Agnieszka Werenowska s. 473-483
    Zacytuj
  • Udostępnij
Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe Jarosław Kowalski s. 473-488
Środowisko naturalne oraz inne atrakcje turystyczne w działalności promocyjno-informacyjnej prowadzonej przez administrację samorządową w rejonie Bartoszyc Edward Grott s. 481-488
Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa Zygmunt Waśkowski s. 482-489
Wpływ działalności promocyjno-informacyjnej administracji państwowej i samorządowej na rozwój regionu na podstawie badań przeprowadzonych w gminie Orzysz Edward Grott s. 499-505
Wpływ działalności promocyjno-informacyjnej administracji państwowej i samorządowej na rozwój regionu na podstawie badań przeprowadzonych w Ełku Edward Grott s. 509-517
Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań Andrzej Kowalkowski s. 539-547
Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina Magdalena Rzemieniak Monika Wawer s. 553-567